divendres, 10 de maig del 2013

Un cap de setmana molt especial: Dos concerts de K2 Akoustik!!!



Què voleu que us digui?...

Aquest cap de setmana serà molt especial per a mi.

Organitzo dos concerts amb dos grans músics i, a més, dona la casualitat ( l'Univers ja les té aquestes coses...) que un d'ells és el meu germà.

Dissabte 11 i diumenge 12 a les 21 h K2 Akoustic a La Cocteleria de Sant Andreu !!!

Moltes i molts de vosaltres ja el coneixeu; Olivier Tronquet (el meu tete) ja ha vingut a tocar a Sant Andreu diverses vegades amb el seu grup Kashmir i, em consta que l'espereu amb entusiasme perquè (a part de ser el meu germà, que ja és una gran cosa) és un músic boníssim!

Per si algú no ho té prou clar que es miri aquest vídeo:




Alguna pregunta?...

A més a més, aquest cop, el meu germà, ve amb el seu cunyat Phily Alric ( qui va dir que els rockeros no ens estimem la família?) exel·lentíssim guitarrista... (cliqueu... cliqueu sobre el seu nom i ho comprovareu...)

En fi...
Què voleu que us digui?

Evidentment, passaré llista i si no veniu... ho comprendre... però no us ho perdonaré mai!!!

Vosaltres mateixos!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada