dilluns, 10 de setembre del 2012

Això és el principi...






Benvinguts al blog de La Cocteleria de Sant Andreu

Els qui fa temps que em coneixeu ja sabeu que abans el local es deia "El Cor de la Vinya" i que aquest és el nom que té encara la nostra pàgina al Facebook.

Aquelles i aquells que ja em visiteu assíduament sabeu, també, que La Cocteleria de Sant Andreu és l'únic lloc del poble de Sant Andreu del Palomar on podeu trobar més de 70 còctels diferents, 30 ginebres que es poden combinar amb 4 tipus de tòniques i una infinitat de complements (l'imprescindible cogombre, llima, taronja, pebre rosa de Jamaica, cardamom i un llarg etcètera). 

Doncs bé... A més a més de tot això, avui us dono la benvinguda a aquest nou blogUn espai a la xarxa per trobar-nos virtualment i seguir compartint els bons moments i la bona música  que ens agrada...

Diuen els entesos en el tema, que un blog és una eina dinàmica, que canvia cada cop que s'hi publica alguna cosa. Jo tinc moltes idees per fer créixer aquest.
El blog de La cocteleria de Sant Andreu anirà incorporant novetats i moltes, moltes sorpreses...   


Podreu gaudir de la bona música que fem els diumenges i  veure els vídeos  de la que hem fet fins ara.  Us parlaré del que més m'agrada; fer bons còctels (amb alcohol o sense) i crear un espai de trobada que sigui acollidor, càlid i agradable.

Aquesta és l'aventura que comença avui... 

M'hi voleu acompanyar?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada