dissabte, 22 de setembre del 2012

Making Uff !!!



El 14 d'Agost del 2008 vaig obrir "El Cor de la Vinya".

En la primera etapa era un local especialitzat en vins i còctels. Al cap d'un temps vaig decidir canviar el vins per les ginebres i així "El Cor de la Vinya" es va convertir en La Cocteleria de Sant Andreu que avui  coneixeu...


Sigui com sigui ( tal i com us explico en aquesta pàgina ) La Cocteleria de Sant Andreu és la realització d'un somni, la possibilitat de treballar com jo vull fer-ho en l'espai que jo vull.

En aquest vídeo veureu com ho vaig fer.

Des del local buit i pelat fins l'espai agradable i acollidor que avui us espera.
En aquest procés no hi va intervenir cap dissenyador professional. Vaig ser jo mateix qui va dissenyar i construir tot el que veureu quan vingueu a prendre una copa...  Vaig tenir, això si, l'ajut d'alguns bons amics com Yvan Jordanque va 
deixar (només per uns quants dies) de construir guitarres, per fer les taules...

Tot té una història i en aquest vídeo podreu veure un trosset de la meva... Que el disfruteu!!! 



Vull donar les gràcies a Carla Vidal, que ha editat aquest vídeo i a Phily Alric per la seva excel·lent música.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada